klantgerichte herpositionering

Transcarbo

opdrachtgever:

Transcarbo

categorie:

strategy

tags:

positionering, merkbeleving, corporate Identity, projectbegeleiding

'Wij willen onze producten en diensten nog beter laten aansluiten op de behoeften en verwachtingen van onze klant. Hoe kunnen we onze organisatie klantgerichter maken?'

— Transcarbo

Transcarbo is een producent van kunststof kozijnen. De customer journey is in kaart gebracht. De uitkomsten zijn gevalideerd doormiddel van een klanttevredenheidsonderzoek. Vervolgens is Transcarbo met de interne verbeterpunten aan de slag gegaan. Belangrijke ‘touchpoints’ zijn de website en de fabrieksbezoeken. Daarom is de belijning en signing in de fabriek verbeterd en vernieuwd. Eind 2021 is een nieuwe website ontwikkeld. 

wat kunnen we voor jou doen?

Neem contact op om erachter te komen wat we voor jou kunnen doen

'De customer journey is in kaart gebracht. De uitkomsten zijn gevalideerd doormiddel van een klanttevredenheidsonderzoek.'

— Transcarbo