herintroductie van bewezen concept

cascoready.nl

opdrachtgever:

cascoready.nl

categorie:

identity, strategy, content

tags:

corporate Identity, grafische vormgeving, fotografie, webdesign en -development, SEO & SEA

'De klant laten zien dat wij de oplossing al jaren in huis hebben.'

— Cascoready

De VHZ groep omvat o.a. een drietal kunststof kozijnen fabrieken. Deze productiebedrijven hebben hun productaanbod steeds beter afgestemd op de klantbehoefte. 

De bedrijven bieden op klant- en klantsegmentniveau specifieke diensten en services die volledig aansluiten op de processen van de aannemers en conceptuele bouwers. Om meer bekendheid te geven aan deze klantgerichte werkwijze is een marketingstrategie ontwikkeld. De klant specifieke oplossingen zijn overzichtelijk samengebracht als één duidelijk concept met de naam Cascoready. Hiervoor is een logo en een huisstijl ontwikkeld. Na introductie van Cascoready is een meerjaren marketingcampagne gestart.    

Localink verzorgde naast de grafische vormgeving een SEO-vriendelijke website met een online quickscan en ontwikkelde samen met Schokker producties een beursstand. 

wat kunnen we voor jou doen?

Neem contact op om erachter te komen wat we voor jou kunnen doen

'Hoewel het concept al jaren bestond, is het nu echt zichtbaar en tastbaar.'

— Cascoready