merkbeleving optimaliseren

Europrovyl kunststof kozijnen

opdrachtgever:

Europrovyl kunststof kozijnen

categorie:

identity

tags:

positionering, merkbeleving, corporate Identity, projectbegeleiding

'Hoe maken we de fabriek aantrekkelijk voor bezoekers en hoe zorgen we voor een onvergetelijke ervaring?'

— Europrovyl kunststof kozijnen

Europrovyl is producent van kunststof kozijnen. Sinds 2018 beschikt het bedrijf over de grootste productiefabriek van Nederland. In de customer journey is een bezoek aan de fabriek een belangrijk ‘touchpoint’. Om de fabriek aantrekkelijk te maken voor bezoekers is er een plan gemaakt.

Het omvat een aantrekkelijke entree waarin de geschiedenis van het bedrijf visueel is gemaakt. De fabriek is voorzien van belijning in de huisstijlkleuren, signing en uitlegborden. Om het product tot leven te brengen hebben we midden in de fabriek een experience ruimte ingericht. De Friese ‘roots’ zijn op een ludieke manier vertaald naar tweetalige signing in de kantoren.

wat kunnen we voor jou doen?

Neem contact op om erachter te komen wat we voor jou kunnen doen

'Om het product tot leven te brengen hebben we midden in de fabriek een experience ruimte ingericht.'

— Localink