platform duurzame wandbekleding

viltopdemuur.nl

opdrachtgever:

viltopdemuur.nl

categorie:

identity

tags:

positionering, merkbeleving, corporate Identity, grafische vormgeving, fotografie, webdesign en -development

'Deze nieuwe waardepropositie vraagt om een eigen strategie, een eigen gezicht en een eigen verkoopkanaal.'

— Annemiek van viltopdemuur.nl

De toenemende vraag naar duurzaam, isolerend en akoestisch wolvilt voor het bekleden van muren en wanden was de aanleiding voor heroverwegen van de waardepropositie van Fryskfilt. De unieke kenmerken van Fryskfilt zoals de handgemaakte producten met een uniek design sluiten niet aan bij de klantvraag naar wandbekleding. De klantreis (customer journey) vormt de basis voor nieuwe strategische keuzes.

Er is gekozen voor een aparte merknaam: viltopdemuur.nl met een eigen identiteit en een eigen online verkoopkanaal. Met viltopdemuur levert Fryskfilt niet alleen wolvilt als wandbekleding, maar het bedrijf deelt ook productkennis en geeft advies en ondersteuning bij verwerking en aanbrengen van wolvilt op muren en wanden in woningen, kantoren, boten of campers.

Voor viltopdemuur ontwikkelde localink een eigen identiteit (logo en huisstijl) en o.a. een SEO-vriendelijke webshop, drukwerk en promotie-matierialen.

Bekijk de website zelf: http://viltopdemuur.nl

wat kunnen we voor jou doen?

Neem contact op om erachter te komen wat we voor jou kunnen doen

'Ik ben erg blij met het eindresultaat. Het brengt het juiste verhaal over en laat duidelijk zien wat mijn product de klant te bieden heeft.'

— Annemiek van viltopdemuur.nl