restyle als onderdeel van groeidoelstelling

Revoort

opdrachtgever:

Revoort

categorie:

identity, strategy

tags:

waarde propositie canvas, corporate Identity, grafische vormgeving, webdesign en -development

'Klanten moeten ons direct herkennen en direct weten wat we doen.'

— Revoort

Revoort is een sloop- en saneringsbedrijf. Het bedrijf begon 25 jaar geleden onder de naam Van der Laan sloopwerken, werd toen BZN sloopwerken en sinds 2017 werkt het onder de naam Revoort slopen en saneren.

Het bedrijf is regionaal actief en werkt al vele jaren voor een vast groep opdrachtgevers. Maar de naamsbekendheid is onvoldoende en draagt niet bij aan het genereren van new business en de groeidoelstellingen van het bedrijf. Met behulp van het waarde propositie model is de propositie getoetst en vertaald naar een krachtiger beeldmerk.

Om te voorkomen dat de markt opnieuw moet ‘wennen’ aan een nieuwe naam en huisstijl, is gekozen om de heel dicht bij de bestaande vormgeving te blijven en deze nog krachtiger te maken.  Localink verzorgde de marketingstrategie en de grafische vormgeving. De uitwerking van de strategie en verdere vertaling naar de (online) communicatie doen we in samenwerking met Joyce de Vries van Het Creatieve Brein.

wat kunnen we voor jou doen?

Neem contact op om erachter te komen wat we voor jou kunnen doen

'De restyle richt meer aandacht op onze naam en op wat we doen. Met behulp van het huisstijlhandboek kunnen we alle uitingen hierop aanpassen.'

— Revoort